השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 079-580-5804
תיווך תל אביב

תיווך תל אביב

משרד תיווך בתל אביב

משרד תיווך בתל אביב

המומחים לנכסים בדרום תל אביב מחכים לכם. 

מאז ומתמיד תל אביב היוותה אבן שואבת למשקיעי נדל"ן, משפרי דיור וכאילו שלא מוכנים לוותר על הייחודיות של העיר האמיתית היחידה בישראל.

לעיר תל אביב איכות שאין שניה לה.היא מהווה מוקד משיכה לרבים אשר מבקשים ליהנות מכל מה שיש לה להציע.

אורח חיים עירוני אמיתי, מערכת חינוך מתקדמת, חיי תרבות עשירים ושפע קולינרי מדהים, ההופכים את המגורים בעיר לחוויה בדיוק כמו בערים הגדולות בעולם.


משרד תיווך בתל אביב

משרד תיווך בתל אביב עם התמחות בדרום העיר

הום פלייס הוא משרד תיווך בתל אביב אשר ממוקם בצורה אסטרטגית בדרומה של העיר. 

משרדינו מתמחה בנכסי נדלן ופרוייקטים בשכונות הדרומיות של תל אביב עם מיקוד בשכונות יד- אליהו וכפר שלם אשר זוכות לעדנה מחודשת בשנים האחרונות ולמרות עליות המחירים עדיין מהוות הזדמנות רכישה ראשונה במעלה למי שמבין את הפוטנציאל הגלום במיקומים אלו. 

אזורים אלו בהם מתמחה המשרד תיווך בתל אביב, מתאפיינים בתהליכי התחדשות עירונית ובנייה חדשה.

עובדה אשר מושכת משקיעים רבים אשר זיהו את הפוטנציאל הנדלנ"י המגולם באזור ומבקשים להיות הראשונים שקופצים על העגלה במטרה להנות מתשואות גבוהות בהמשך על ההשקעה.

משרדינו מתמחה באיתור ושיווק נכסים איכותיים באזורים אלו. משרד תיווך שמהווה נקודת מפגש מרכזית למשקיעים אשר מחפשים מומחים לאיזורי ההשקעות בתל אביב.


תיווך תל אביב - למשפחות ומשפרי דיור

הום פלייס הוא משרד תיווך בתל אביב אשר ממוקם ברחוב חיים בר לב 100, בלב אזור הפעילות השוקק של דרום העיר ומנוהל על ידי שגיא.

המשרד תיווך בתל אביב מציע שירות איכותי ואישי באמצעות 4 סוכני נדל"ן מומחים אשר מכירים את האזור על בוריו ומספקים שירות ברמה הגבוהה ביותר. 

מלבד משקיעים, לקוחות המשרד הם משפחות וזוגות צעירים וכן משפרי דיור אשר הבינו את הפוטנציאל של האזור ומבקשים להנות ממה שיש לעיר להציע. 

אזור הפעילות בו מתמחה המשרד ממוקם בקרבת שלושה פארקים גדולים המהווים מוקד משיכה למשפחות ואיזורי בילוי ופנאי: מנחם בגין, אריאל שרון והפארק הלאומי. 

בנוסף, קווי רכבת קלה כרגע נמצאים בתהליך בנייה ויחברו את האזור למרכז ויאפשרו גישה נוחה ומהירה למרכזי תעסוקה, מסחר, תעשייה, פנאי ובידור יקצרו מרחקים וישפרו את איכות חיי התושבים.

מחפשים משרד תיווך בתל אביב שיציע לכם את הנכסים הטובים ביותר ושירות אישי צמוד עד לחתימת העסקה?צוות המתווכים של הום פלייס לשירותכם.



 

משרד תיווך בעיר תל אביב
פוטנציאל עצום עבור משפרי דיור
פוטנציאל עצום עבור משפרי דיור

אנשים רבים משייכים את המגורים באזורי היוקרה של העיר במיוחד עם החלק הצפוני שלה אך עם השנים חלה התעוררות מרשימה בחלקה הדרומי של העיר והיא צוברת תאוצה מרשימה בכל הנוגע לתדמיתה וההיצע שלה בתחום איכות החיים. 

יותר ויותר אנשים ומשקיעי נדל"ן מגלים את הפוטנציאל הנדלנ"י הגלום בדרומה של העיר ורוכשים יותר ויותר נכסים במטרה להשיג עבורם תשואה נאה בהמשך או משפחות ומשפרי דיור אשר מבקשים ליהנות מכל הטוב שיש לאיזור המתעורר הזה להציע.