השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 079-580-5804
תיווך בת ים

תיווך בת ים

תיווך בת ים

משרד תיווך בבת ים

משרד מומחי השקעות נדל"ן ותיווך בת ים

משרד תיווך בבת ים, מקצועי ואמין - הום פלייס נדל"ן, אשר סימן את בת ים כאזור פעילות אסטרטגי עבור מוקד הפעילות שלו ומציע שפע של נכסים במיקומים מעולים לצד שירות ברמה הגבוהה ביותר והיכרות מעמיקה עם האזור.

עם השינוי במגמות השקעות הנדל"ן באזור המרכז, העיר בת ים הולכת ומסתמנת כלהיט הגדול הבא באזור עבור משקיעי נדל"ן, משפחות ומשפרי דיור אשר סימנו את העיר כבעלת פוטנציאל נדלנ"י עצום.

משרד תיווך בבת ים

בת ים - מוקד משיכה להשקעות נדל"ן

עקב קרבתה לים, בת ים תמיד היוותה מוקד משיכה למשקיעי נדל"ן ומשפחות אשר ביקשו להנות מהקרבה לחוף ולמרכזי בילוי, תרבות ופנאי. 

עם השינוי במפת ההשקעות בנדל"ן באזור המרכז ואזורי ביקוש כמו תל אביב, גבעתיים ורמת גן, בת ים סומנה בשנים האחרונות כבעלת פוטנציאל השקה מבטיח. 

העיר בת ים מושכת משקיעי נדל"ן אשר מחפשים תשואות גבוהות על השקעתם בלב המטרופולין של גוש דן. 

הסיבות להפיכתה של בת ים לאטרקציה למשקיעים הם המחירים הנמוכים יחסית אשר שולטים עדיין בעיר. 

בת ים זולה בכ 40% בממוצע מתל אביב ומציעה פוטנציאל השבחת הון טוב מהותית משאר הערים במעגל הראשון של תל-אביב.  

הום פלייס משרד תיווך אמין להשקעות בבת ים

סיבה זו לבדה הפכה את בת ים בשנים האחרונות לאבן שואבת למשקיעים אשר זיהו בה את הפוטנציאל ומצאו את הום פלייס - משרד תיווך בת ים כמקור אמין ואיכותי לנכסים מצויינים להשקעה בעיר.

מומחי הנדל"ן של הום פלייס מציעים למשקיעים לא רק היכרות עמוקה עם אזור הפעילות אלא גם הבנה מצוינת של התהליכים העתידיים אשר יהפכו את בת-ים להשקעה מצויינת עם נתון מדהים של עליית מחירים ממוצעת בגובה 30% בשנים האחרונות.

משרד תיווך בבת ים

משרד תיווך בבת ים והסביבה

הום פלייס הוא משרד תיווך בת ים ממוקם ברחוב דניאל 68, אשר מנוהל על ידי אבישי כהן ומציע שירות איכותי ואישי באמצעות סוכני נדל"ן מומחים אשר מכירים את האזור על בוריו ומספקים שירות ברמה הגבוהה ביותר. 

מלבד משקיעים, לקוחות המשרד הם משפחות וזוגות צעירים וכן משפרי דיור אשר הבינו את הפוטנציאל של האזור ומבקשים להנות ממה שיש לעיר להציע. 

הסיבה לפופולאריות העולה של העיר בת ים
הסיבה לפופולאריות העולה של העיר בת ים

יותר ויותר משפחות הכירו בפוטנציאל איכות החיים של העיר ומחפשות לתקוע בה יתד ולהנות משלל היתרונות שהפכו אותה לפנינה של ממש מבחינת משפחות: 

  • מערכת החינוך המתקדמת של העיר
  • מרכזי התעסוקה
  • הבילוי והפנאי והקרבה לערי גוש דן האחרות. 
  • מיקום: עובדה נוספת אשר הופכת את בת-ים למוקד משיכה למשפחות, משפרי דיור וכן לעסקים היא העובדה שהיא נמצאת על הקו האדום של הרכבת הקלה בתל אביב. 

הקרבה לתחבורה ציבורית נגישה מעלה אוטומטית את ערכי הנכסים ומציאה נגישות גבוה לתושבים ועליה משמעותית באיכות החיים בעיר, עובדה שתביא לעליית מחירים נוספת בעתיד עבור התושבים והמשקיעים בעיר. 

מחפשים דירות למכירה בבת ים?

מחפשים משרד תיווך בבת ים שיציע לכם את הנכסים הטובים ביותר ושירות אישי צמוד עד לחתימת העסקה? אנחנו כאן לשירותכם