השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 079-580-5804
דירות להשקעה בתל אביב

דירות להשקעה בתל אביב

דירות להשקעה בתל אביב נשמעות כמו עניין בטוח במיוחד ונחשק במיוחד. לא צריך להיות איש נדל"ן כדי להבין למה. שני חלקי הביטוי תורמים להפיכתו לכל כך אטרקטיבי בעיני רבים כל כך.

האם כדאי לקנות דירה להשקעה בתל אביב?

בעידן של חוסר ודאות לאחר המשברים השונים שפקדו אותנו בשנת 2020, בו אי אפשר לסמוך על הריבית, אי אפשר לסמוך רק על חסכונות ששוכבים בבנק כדומה. נדל"ן הוא עניין שנשמע אינטואיטיבי למדי. 

לא משנה מה, הוא תמיד יהיה בעל ערך (לפעמים פחות ולפעמים יותר), והוא לא יכול להמחק מהמפה.  היו דברים מעולם.

מצד שני, תל אביב היא תמיד האיזור הנדל"ני הכי חם שיש. היא לא "כמעט", היא לא "אוטוטו, עוד שנה-שנתיים והיא קורית", היא כאן ועכשיו.  מעבר לזה – כבר שנים ארוכות שהיא מוקד מבוקש במיוחד, אז לא צריך להיות מומחה נדל"ן כדי לנחש שהמגמה הזאת לא הולכת לשום מקום.

דירות להשקעה בתל אביב: חובה לעשות את זה נכון

דירות להשקעה בתל אביב, ממש כמו כל השקעה אחרת, צריכה להיעשות בצורה חכמה, בתום מחקר מעמיק, לאחר סקר שוק ולאחר בדיקה שאתם אכן סומכים על אנשי המקצוע המעורבים.  ב Home Place מאמינים בכל בכל ליבנו, ורואים את זה. מסיבה זו אנחנו מקפידים לבחור בקפידה את הפרויקטים שאנחנו לוקחים בהם חלק

כסוכנות נדל"ן חשוב לנו במיוחד שהלקוחות שלנו, גם המוכרים וגם הקונים, יהיו הכי מרוצים בעולם. שיידעו שעשו עסקה טובה, כזאת שמבטיחה לשמר את האינטרסים שלהם מכל משמר. אנחנו, מן הסתם, כאנשי מקצוע, נעשה מעל ומעבר כדי שזה יקרה. מלבד כל זה, אנחנו מקפידים על עזרה וזריקת מילה מקצועית, דבר שאנחנו עושים בבטחון בזכות הניסיון שצברנו עם השנים. ייעוץ סביב עולם המשכנתאות, סיוע סביב ההכנה המשפטית הנדרשת, ועוד ועוד. את כל זה אנחנו עושים באהבה לרוכשים ולמוכרים שלנו.

למציאת דירות בתל אביב יש להכיר את תל אביב

תל אביב, כאמור, היא יעד נדל"ני שקורץ לכולם, וימשיך לעשות כן בעתיד. עם זאת, תל אביב היא עיר גדולה, השנייה בגודלה בארץ, ויש לבחור בקפידה את המקום בו ההשקעה תתבצע.  אפשר לעשות זאת לפי אוכלוסיה, בניה חדשה או כל דבר שהוא קריטי עבורכם. יש אזורים יוקרתיים במיוחד, ויוקרתיים פחות. אזורים מומלצים לרכוש דירות להשקעה בתל אביב, ואיזורים מומלצים פחות כמובן. אבל החוכמה האמיתית היא לזהות את האיזורים שבהם אפשר להשקיע עכשיו במחיר נוח יחסית ושייתנו תשואה גבוהה.  אלו הם מקומות שאוטוטו הולכים להיות פופולריים במיוחד, מה שיתגלם בעלייה במחיר וברווח בשבילכם שתשמחו להרוויח.אנחנו נעשה מעל ומעבר כדי לאתר את אותו לוקיישן מושלם בעבורכם. 

דירות להשקעה בתל אביב או דווקא בפריפריה?  

מדובר על אחת מהשאלות השכיחות ביותר, שאלה שאולי גם אתם שאלתם את עצמכם. מצד אחד עומדות האפשרות של רכישת דירה להשקעה בפריפריה או מול רכישת דירה להשקעה בת"א. היתרון המרכזי של רכישת דירה להשקעה במרכז ובתל אביב זה כמובן הביקוש הגבוה שיש לדירות שכאלה. אם תמצאו את הדירה הנכונה, תוכלו בתוך זמן קצר גם להשכיר אותה לאנשים שונים – בשונה מהפריפריה ששם הביקוש הוא יחסית נמוך ברוב המקרים.

אך מצד שני אתם צריכים לקחת בחשבון כי דירות להשקעה בתל אביב הן לא זולות, ולא כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש דירות כאלה – בטח שלא להשקעה. לכן אתם צריכים להיות בטוחים כי יש לכם את האפשרות הזאת, וכי לא מדובר על אפשרות שהיא איננה רלוונטית. אך אם אין לכם אפשרות לרכוש דירה להשקעה בתל אביב, מוטב כי תרכשו דירות בפריפריה מאשר שתשאירו את הכסף בבנק – בסוף דירה להשקעה בכל אזור בארץ זה צעד נבון. 

דירות להשקעה בתל אביב – טיפים חשובים טרם הרכישה

  • הגדירו מראש את התקציב שלכם, כך שלא תצטרכו למצוא את עצמכם במצב שתחרגו ממנו. דירות להשקעה בתל אביב יכולות להגיע עם תג מחיר שונה, ולכן אתם אלה שצריכים לקבוע את תקרת התקציב. ככל שתהיה לכם תקרת תקציב ידועה מראש, כך תמנעו מעצמכם מצב שבו חלילה תאלצו לחרוג ממנה.
     
  • תמיד כאשר אתם רוכשים דירה להשקעה, ובטח כאשר מדובר על דירה להשקעה בתל אביב – תחשבו בראש של השוכרים. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים דירה אידיאלית, כזאת שגם יהיה לכם קל להשכיר אותה לאחרים. אם תחשבו אך ורק בראש של המשכירים, ככל הנראה יהיה לכם קשה מאוד להפוך את הדירה לאטרקטיבית – ולמרות שהיא נמצאת בתל אביב תתקשו להשכיר אותה.
     
  • אל תחשבו כי מדובר על תהליך פשוט, למצוא דירה להשקעה בתל אביב זוהי יכולה להיות משימה קשה במיוחד. קחו לעצמכם את הזמן הדרוש, ואל תאיצו בעצמכם למצוא את הדירה המושלמת. אפילו אם אתם מחפשים דירה להשקעה אל תתפשרו על הקריטריונים השונים, כך שתוכלו לדאוג שהיא תהיה פשוט מושלמת. כי בסוף מה שנראה טוב בעיניים שלכם, ככל הנראה יראה טוב גם בעיניים של השוכרים העתידיים. 

מחפשים דירה לשהקעה בתל אביב? לחצו כאן למעבר למאגר דירות למכירה בתל אביב